38 Rajd Polski

  • Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

    Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

    Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Start załogi: Błażej Krupa / Piotr Mystkowski

    Start załogi: Błażej Krupa / Piotr Mystkowski

  • Foto: Leszek Małkowski, prawa autorskie zastrzeżone

    Foto: Leszek Małkowski, prawa autorskie zastrzeżone

  • Foto: Leszek Małkowski, prawa autorskie zastrzeżone

    Foto: Leszek Małkowski, prawa autorskie zastrzeżone

  • Foto: Leszek Małkowski, prawa autorskie zastrzeżone

    Foto: Leszek Małkowski, prawa autorskie zastrzeżone

  • Wyścig w Sobótce

    Wyścig w Sobótce

  • Wyścig w Sobótce

    Wyścig w Sobótce

  • Foto: Leszek Małkowski, prawa autorskie zastrzeżone

    Foto: Leszek Małkowski, prawa autorskie zastrzeżone

  • autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone; Stadion Olimpijski

    autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone; Stadion Olimpijski

  • autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone; OS w Sobótce

    autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone; OS w Sobótce

  • autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone; OS w Sobótce

    autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone; OS w Sobótce

  • autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone; OS Walim - Rozciszów

    autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone; OS Walim - Rozciszów

  • OS Rościszów-Walim

    OS Rościszów-Walim

  • autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

    autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Po rajdzie dostałem z fabryki Renault zdjęcia "wspaniałego"przyrządu do prostowania tylnego wahacza.Natomiast mnie na mecie OS-u nr 41 odpadło lewe tylne koło wraz z połówką wahacza.Tego konstruktorzy nie przewidzieli.Wahacz w połowie długości, tam gdzie kończy się stabilizator na skutek ciągłego zginania się w prawo i w lewo pękł na całym obwodzie, jakby był z papieru.Idealnie odcięty.A myśmy początkowo myśleli, że to "kapeć".Niestety wymiana wahacza w tym miejscu nie była możliwa. I dalej na przyczepie...

    Po rajdzie dostałem z fabryki Renault zdjęcia "wspaniałego"przyrządu do prostowania tylnego wahacza.Natomiast mnie na mecie OS-u nr 41 odpadło lewe tylne koło wraz z połówką wahacza.Tego konstruktorzy nie przewidzieli.Wahacz w połowie długości, tam gdzie kończy się stabilizator na skutek ciągłego zginania się w prawo i w lewo pękł na całym obwodzie, jakby był z papieru.Idealnie odcięty.A myśmy początkowo myśleli, że to "kapeć".Niestety wymiana wahacza w tym miejscu nie była możliwa. I dalej na przyczepie...

  • To zdjęcie opublikowane zostało na stronach czechosłowackiego tygodnika SIGNAL

    To zdjęcie opublikowane zostało na stronach czechosłowackiego tygodnika SIGNAL

  • Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

    Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

    Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

    Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Oes- Jawornik / Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

    Oes- Jawornik / Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Oes- Sulistrowice - Tąpadła godz. 00.18  Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

    Oes- Sulistrowice - Tąpadła godz. 00.18 Foto: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Francuski serwis z fabryki. Z prawej szef zespołu rajdowego na ,,Demoludy" Gerard Dorangeon - Słynny ,,DODO"

    Francuski serwis z fabryki. Z prawej szef zespołu rajdowego na ,,Demoludy" Gerard Dorangeon - Słynny ,,DODO"

Script logo   StudioStrona.pl