inne

 


  • Tablica z XXIX Rajdu Polski załogi: Ryszard Żyszkowski  Piotr Mystkowski z kolekcji Piotra Mystkowskiego

    Tablica z XXIX Rajdu Polski załogi: Ryszard Żyszkowski Piotr Mystkowski z kolekcji Piotra Mystkowskiego

  • Pudełko na medale wręczane w AP (w tych latach oficjalna nazwa klubu – Automobilklub Warszawski) w latach 60-tych. Zwraca uwagę bardzo porządne wykonanie oraz herb AP z właściwie umieszczonym napisem, niestety orzeł był jeszcze bez korony…(Z kolekcji Janusza Hancke)

    Pudełko na medale wręczane w AP (w tych latach oficjalna nazwa klubu – Automobilklub Warszawski) w latach 60-tych. Zwraca uwagę bardzo porządne wykonanie oraz herb AP z właściwie umieszczonym napisem, niestety orzeł był jeszcze bez korony…(Z kolekcji Janusza Hancke)

  • Metalowa plakietka z III Rajdu Samochodowego URSUS-1969. (Z kolekcji Janusza Hancke)

    Metalowa plakietka z III Rajdu Samochodowego URSUS-1969. (Z kolekcji Janusza Hancke)

  • III Rajd Samochodowy ,,Ursus" 5.10.1969 z kolekcji Piotra Mystkowskiego

    III Rajd Samochodowy ,,Ursus" 5.10.1969 z kolekcji Piotra Mystkowskiego

  • VII Rajd Warszawski IV EL.R.S.M.O.W-wa Listopad 1969 z kolekcji Piotra Mystkowskiego

    VII Rajd Warszawski IV EL.R.S.M.O.W-wa Listopad 1969 z kolekcji Piotra Mystkowskiego

  • Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

    Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

  • Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

    Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

  • Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

    Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

  • Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

    Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

  • Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

    Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

  • Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

    Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

  • XXIX Rajd Polski. Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

    XXIX Rajd Polski. Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego

  • img_20180703_0003.pdf

    W 1969 roku na trasach rajdowych zaczęły królować BMW 1600, 2002 i "bomba" 2002 Ti. Oto paleta fabrycznych kolorów z tego okresu

  • img_20180704_0001.pdf

    Fiaty wychodziły z fabryki w Turynie tylko w 8 kolorach

  • jpg2pdf_(47).pdf

    Rajd Wartburga. To pismo najwyraźniej mówi o wytypowaniu mnie w charakterze rezerwowego zawodnika pilota z Markiem Barańskim. Szczerze mówiąc nie pamiętam, bym kiedykolwiek rozmawiał z Markiem o tym wyjeździe. Marek Barański pojechał tam z Ryszardem Żyszkowskim i jak było do przewidzenia musieli uznać wyższość całej grupy lokalnych kierowców. Dopiero 6 lat później w 1975 roku udało się nam z Piotrem Mystkowskim zwyciężyć zarówno w NRD jak i w Związku Radzieckim z tamtymi zawodnikami.

  • jpg2pdf_(70).pdf

    Ulotki firmy GOODYEAR największego producenta opon na świecie reklamujące nową oponę radialną G 800 oraz DEKATHLON.

  • jpg2pdf_(71)-1.pdf

    Katalog firmy DUNLOP z lutego 1969. MODEL SP 57 nazywany jest „radialną oponą o największych osiągnięciach w rajdach i wyścigach ubiegłego sezonu”

  • 73-5.pdf

    Ulotka brytyjskiego producenta świec zapłonowych firmy AUTOLITE. Jednocześnie bardzo dobre objaśnienie wszystkich tajemnic świec zapłonowych.

  • 72-5.pdf

    Prospekt "sportowego" VW-Karmann Ghia

  • 74-5.pdf

    Prospekt VW-Busa

  • 75-7.pdf

    Prospekt nowego modelu z fabryki VW - VW 411 VARIANT

  • 76-5.pdf

    Prospekt bardzo rzadko widzianego VW typ 181 (cywilnej wersji pojazdu przeznaczonego dla wojska)

  • jpg2.pdf

    Prospekt opon Pirelli Cinturato. Mój Fiat 124 Coupe miał seryjnie montowane świetne opony Pirelli Cinturato. Niestety na rajdzie 1000 Jezior w sezonie 1969 zupełnie się zużyły. Napisałem do firmy Pirelli w Londynie, skąd dostałem prospekty natomiast zakup od nich nowych opon i związane z tym biurokratyczne procedury, nie mówiąc o kosztach były nie do przejścia.

  • 3-32.pdf

    Polacy w czołówce Safari, źródło: Motor Nr 18 z 04.05.1969

Script logo   StudioStrona.pl