Rajd Skody
Zdjęcie z OS nr 1 - wyścigu po ulicach Mlada Boleslav między krawężnikami
R 5 Turbo Błażeja Krupy
fot. René Stejskal
A ja chyba na żadnym rajdzie nie walczyłem z autem jak wtedy. Wszedzie jeździlismy wąskimi i bardzo pofalowanymi dróżkami. Charakterystyka tego silnika turbo była taka, że przy dodaniu gazu długo nic sie nie działo i nagle była pełna moc. Wystarczyła nawet mała nierównośc drogi, by auto chciało wykręcić
Na starcie do O-esu
W Czechosłowacji zawsze było bardzo dużo kibiców na całej trasie odcinków specjalnych
Nasz serwisowy Ford Transit na parkingu w Mlada Boleslav
Typowa wąziutka asfaltowa dróżka odcinka specjalnego
Załoga: Błażej Krupa Piotr Mystkowski w samochodzie Renault 5 Turbo
Odcinki teoretycznie były asfaltowe, ale prawie zawsze posypane drobnymi kamykami. źródło: karolsfoto.rajce.idnes.cz
Takie szerokie drogi były rzadkością na Rajdzie Skoda. Foto: Zdeněk Knapík
Alain Geron, pilot zwycięzcy rajdu Roberta Droogmansa z Belgii sprawdza u Piotra Mystkowskiego czasy ostatnich odcinków specjalnych. Tablic z czasami zawodników na metach OS-ów jeszcze wtedy nie wymyślono.. Foto: Zdeněk Knapík
Walka na odcinku specjalnym. Foto: Luboš Šalát
Ciężko porównać warunki pracy serwisu wtedy i dzisiaj. Pod przednią maską R-5 Turbo widać przednie koło zapasowe ( tylko takie się mieściło) Z tyłu na półce nad silnikiem jechało tylne, szersze koło. Foto: Zdeněk Knapík
Błażej Krupa / Piotr Mystkowski