Rajd Londyn-Meksyk 1970

Zdjęcia z archiwum Marka Wachowskiego

  • Sobiesław Zasada przed wjazdem na prom w Dover obdarowany przez Hostessy firmy Sealink - właściciela promów z Wielkiej Brytanii

    Sobiesław Zasada przed wjazdem na prom w Dover obdarowany przez Hostessy firmy Sealink - właściciela promów z Wielkiej Brytanii

  • Sobiesław Zasada z Markiem Wachowskim na starcie w Londynie

    Sobiesław Zasada z Markiem Wachowskim na starcie w Londynie

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada  Marek Wachowski. Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski. Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski. Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski. Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada  Marek Wachowski

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada  Marek Wachowski

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada  Marek Wachowski

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada  Marek Wachowski

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski

  • Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

    Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada  Marek Wachowski. Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski. Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

  • Prace serwisowe przy Fordzie Sobiesława Zasady i Marka Wachowskiego, foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

    Prace serwisowe przy Fordzie Sobiesława Zasady i Marka Wachowskiego, foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

  • Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

    Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone

  • Sobiesław Zasada / Marek Wachowski

    Sobiesław Zasada / Marek Wachowski

  • Sobiesław Zasada / Marek Wachowski

    Sobiesław Zasada / Marek Wachowski

  • Na statku zaparkowały auta rajdowe

    Na statku zaparkowały auta rajdowe

  • Hannu Mikkola podczas relaksu

    Hannu Mikkola podczas relaksu

  • Chwila relaksu na statku

    Chwila relaksu na statku

  • Hannu Mikkola pokazuje, że alkohol to zły wybór!

    Hannu Mikkola pokazuje, że alkohol to zły wybór!

  • Na zdjęciu z lewej Hannu Mikkola z prawej Gunnar Palm

    Na zdjęciu z lewej Hannu Mikkola z prawej Gunnar Palm

  • Na statku piwo lało się przede wszystkim po spodniach

    Na statku piwo lało się przede wszystkim po spodniach

  • Na zdjęciu z lewej Hannu Mikkola z prawej Gunnar Palm

    Na zdjęciu z lewej Hannu Mikkola z prawej Gunnar Palm

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 18 załoga: Hannu Mikkola  Gunnar Palm

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 18 załoga: Hannu Mikkola Gunnar Palm

  • Hannu Mikkola z prawej z lewej Gunnar Palm

    Hannu Mikkola z prawej z lewej Gunnar Palm

  • Hannu Mikkola / Gunnar Palm

    Hannu Mikkola / Gunnar Palm

  • Gunnar Palm na PKC

    Gunnar Palm na PKC

  • Za kierownicą Forda Escorta 1850 GT Mark I Gunnar Palm

    Za kierownicą Forda Escorta 1850 GT Mark I Gunnar Palm

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 18 załoga: Hannu Mikkola Gunnar Palm

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 18 załoga: Hannu Mikkola Gunnar Palm

  • Hannu Mikkola / Gunnar Palm

    Hannu Mikkola / Gunnar Palm

  • Hannu Mikkola / Gunnar Palm

    Hannu Mikkola / Gunnar Palm

  • Hannu Mikkola z prawej z lewej Gunnar Palm

    Hannu Mikkola z prawej z lewej Gunnar Palm

  • Na pierwszym planie meksykański policjant

    Na pierwszym planie meksykański policjant

  • Z lewej Gunnar Palm przy Fordzie nr 18

    Z lewej Gunnar Palm przy Fordzie nr 18

  • Na zdjęciu z lewej Hannu Mikkola z prawej Gunnar Palm

    Na zdjęciu z lewej Hannu Mikkola z prawej Gunnar Palm

  • Zwycięska załoga: Hannu Mikkola / Gunnar Palm

    Zwycięska załoga: Hannu Mikkola / Gunnar Palm

  • Hannu Mikkola / Gunnar Palm

    Hannu Mikkola / Gunnar Palm

  • Zwycięzca w sombrero

    Zwycięzca w sombrero

  • Polewany Gunnar Palm

    Polewany Gunnar Palm

  • Gunnar Palm i Hannu Mikkola

    Gunnar Palm i Hannu Mikkola

  • Hannu Mikkola i Gunnar Palm na mecie

    Hannu Mikkola i Gunnar Palm na mecie

  • Hannu Mikkola i Gunnar Palm

    Hannu Mikkola i Gunnar Palm

  • Timo Makinen i Gilbert Staepelaere na Starcie w Londynie

    Timo Makinen i Gilbert Staepelaere na Starcie w Londynie

  • Pierwszy z prawej Timo Makinen na dachu Forda Gunnar Palm i Hannu Mikkola

    Pierwszy z prawej Timo Makinen na dachu Forda Gunnar Palm i Hannu Mikkola

  • Załogi Fordów, drugi z prawej Timo Makinen

    Załogi Fordów, drugi z prawej Timo Makinen

  • Ford Makinena

    Ford Makinena

  • Z prawej Gilbert Staepelaere

    Z prawej Gilbert Staepelaere

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 103 załoga: Timo Makinen  Gilbert Staepelaere

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 103 załoga: Timo Makinen Gilbert Staepelaere

  • Pozdrawiający z samochodu Gilbert Staepelaere

    Pozdrawiający z samochodu Gilbert Staepelaere

  • Ford Makinena

    Ford Makinena

  • Ford Escort 1850 GT Mark I  nr 103 załogi: Timo Makinen  Gilbert Staepelaere

    Ford Escort 1850 GT Mark I nr 103 załogi: Timo Makinen Gilbert Staepelaere

  • Timo Makinen

    Timo Makinen

  • Timo Makinen / Gilbert Staepelaere

    Timo Makinen / Gilbert Staepelaere

  • Timo Makinen / Gilbert Staepelaere

    Timo Makinen / Gilbert Staepelaere

  • Timo Makinen i Gilbert Staepelaere z lewej

    Timo Makinen i Gilbert Staepelaere z lewej

  • Timo Makinen

    Timo Makinen

  • Rauno Aaltonen i Henry Liddon na starcie w Londynie

    Rauno Aaltonen i Henry Liddon na starcie w Londynie

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 46 załoga: Rauno Aaltonen  Henry Liddon

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 46 załoga: Rauno Aaltonen Henry Liddon

  • Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 46 załoga: Rauno Aaltonen Henry Liddon

    Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 46 załoga: Rauno Aaltonen Henry Liddon

  • Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 46 załoga: Rauno Aaltonen Henry Liddon

    Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 46 załoga: Rauno Aaltonen Henry Liddon

  • Rauno Aaltonen / Henry Liddon

    Rauno Aaltonen / Henry Liddon

  • Rauno Aaltonen / Henry Liddon

    Rauno Aaltonen / Henry Liddon

  • Rauno Aaltonen / Henry Liddon

    Rauno Aaltonen / Henry Liddon

  • Rauno Aaltonen / Henry Liddon

    Rauno Aaltonen / Henry Liddon

  • Rauno Aaltonen z uroczą kibicką

    Rauno Aaltonen z uroczą kibicką

  • W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall

    W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall

  • Jimmy Greaves

    Jimmy Greaves

  • Jimmy Greaves / Tony Fall

    Jimmy Greaves / Tony Fall

  • Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall

    Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall

  • Nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall

    Nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall

  • Nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall

    Nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall

  • Nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall

    Nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall

  • Załoga: Roger Clark / Alec Poole na starcie

    Załoga: Roger Clark / Alec Poole na starcie

  • Roger Clark / Alec Poole

    Roger Clark / Alec Poole

  • Załoga: Terry Hunter / Geoff Mabbs po modyfikacji zderzaka

    Załoga: Terry Hunter / Geoff Mabbs po modyfikacji zderzaka

  • Ford Lotus Cortina

    Ford Lotus Cortina

  • Rolls-Royce na trasie

    Rolls-Royce na trasie

  • Prywatny Ford 1300 GT załogi: Dough Harris / Mike Buttler

    Prywatny Ford 1300 GT załogi: Dough Harris / Mike Buttler

  • Na starcie w Londynie

    Na starcie w Londynie

  • Na zdjęciu od lewej: Gunnar Palm, Hannu Mikkola

    Na zdjęciu od lewej: Gunnar Palm, Hannu Mikkola

  • Na zdjęciu od lewej: Gunnar Palm, Hannu Mikkola

    Na zdjęciu od lewej: Gunnar Palm, Hannu Mikkola

  • Hannu Mikkola i Gunnar Palm wśród kibiców

    Hannu Mikkola i Gunnar Palm wśród kibiców

  • Mechanicy Forda

    Mechanicy Forda

  • Prace przy autach Makinena i Aaltonena

    Prace przy autach Makinena i Aaltonena

  • W drzwiach stoi Henry Liddon

    W drzwiach stoi Henry Liddon

  • Mechanicy przy pracy

    Mechanicy przy pracy

  • Prace przy Fordzie Makinena

    Prace przy Fordzie Makinena

  • Sędziowie

    Sędziowie

  • Nr 13  Rolls-Royce Silver Cloud załogi: D.W.A. Martin / W.C.G. Martin, nr 14 Ford Escort 1850 GT Mark I załogi: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski, nr 15 Ford Cortina GT Mark II załogi: Ron Channon / Rod Cooper

    Nr 13 Rolls-Royce Silver Cloud załogi: D.W.A. Martin / W.C.G. Martin, nr 14 Ford Escort 1850 GT Mark I załogi: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski, nr 15 Ford Cortina GT Mark II załogi: Ron Channon / Rod Cooper

  • Nr 44 Wagoneer Jeep załogi: Brian Chuchua / W.L. Kirkland / D. Gould, nr 50 Volkswagen Beach Buggy załogi: John Caulcutt / Hugh Constant / Philip Hodgson

    Nr 44 Wagoneer Jeep załogi: Brian Chuchua / W.L. Kirkland / D. Gould, nr 50 Volkswagen Beach Buggy załogi: John Caulcutt / Hugh Constant / Philip Hodgson

  • Tankowanie samochodu nr 14 z beczki, pierwszy z lewej Sobiesław Zasada

    Tankowanie samochodu nr 14 z beczki, pierwszy z lewej Sobiesław Zasada

  • Tankowanie auta polskiej załogi, drugi z lewej (zasłonięty) Sobiesław Zasada

    Tankowanie auta polskiej załogi, drugi z lewej (zasłonięty) Sobiesław Zasada

  • Nr 14. Ford Escort załogi: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski

    Nr 14. Ford Escort załogi: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski

  • Nr 93. Mocno zmodyfikowany Citroen DS 21 załogi: Rene Trautmann / Jean-Pierre Hanrioud

    Nr 93. Mocno zmodyfikowany Citroen DS 21 załogi: Rene Trautmann / Jean-Pierre Hanrioud

  • Naprawy przeprowadzane w polowych warunkach. Nr 90. BMW 2002 TI załogi: Ken Bass / Graham Waring, nr 72. Peugeot 504 załogi: Rieddy Preston / Mike Bailey, nr 21. Moskwicz 412 załogi: Ivan Astafiev / Alexandre Safanov / Stasis Broundza, nr 11. Ford Capri załogi: Paul Donner / Martin Donner

    Naprawy przeprowadzane w polowych warunkach. Nr 90. BMW 2002 TI załogi: Ken Bass / Graham Waring, nr 72. Peugeot 504 załogi: Rieddy Preston / Mike Bailey, nr 21. Moskwicz 412 załogi: Ivan Astafiev / Alexandre Safanov / Stasis Broundza, nr 11. Ford Capri załogi: Paul Donner / Martin Donner

  • Na zdjęciu: Triumph 2,5 PI, dwa fordy Escort, nr 28. Moskwicz 412 załogi: Leonti Potapchik / Edouard Bazhenov / Youri Lesovski, nr 71. Moskwicz 412 załogi: Gounnar Holm / Vladimir Boubnov / Kastitis Guirdauskas

    Na zdjęciu: Triumph 2,5 PI, dwa fordy Escort, nr 28. Moskwicz 412 załogi: Leonti Potapchik / Edouard Bazhenov / Youri Lesovski, nr 71. Moskwicz 412 załogi: Gounnar Holm / Vladimir Boubnov / Kastitis Guirdauskas

  • Nr 28. Moskwicz 412 załogi: Leonti Potapchik / Edouard Bazhenov / Youri Lesovski, nr 71. Moskwicz 412 załogi: Gounnar Holm / Vladimir Boubnov / Kastitis Guirdauska, nr 40. Moskwicz 412 załogi: Serguei Tenishev / Valentin Kislyh / Valeri Shirochenkov, nr 96. Austin Maxi załogi: Terry Kingsley / Peter Evans / Mike Scarlett

    Nr 28. Moskwicz 412 załogi: Leonti Potapchik / Edouard Bazhenov / Youri Lesovski, nr 71. Moskwicz 412 załogi: Gounnar Holm / Vladimir Boubnov / Kastitis Guirdauska, nr 40. Moskwicz 412 załogi: Serguei Tenishev / Valentin Kislyh / Valeri Shirochenkov, nr 96. Austin Maxi załogi: Terry Kingsley / Peter Evans / Mike Scarlett

  • Nr 93. Citroen DS 21 załogi: Rene Trautmann / Jean-Pierre Hanrioud

    Nr 93. Citroen DS 21 załogi: Rene Trautmann / Jean-Pierre Hanrioud

  • Prace przy aucie nr 36. BMW 2002 TI załogi: Peter Kube / Lothar Ranft

    Prace przy aucie nr 36. BMW 2002 TI załogi: Peter Kube / Lothar Ranft

  • Na pierwszym planie nr 11. Ford Capri załogi: Paul Donner / Martin Donner, przed nimi nr 16. Wilson Elba GT załogi: J. Gardner / Laurie Ritchie

    Na pierwszym planie nr 11. Ford Capri załogi: Paul Donner / Martin Donner, przed nimi nr 16. Wilson Elba GT załogi: J. Gardner / Laurie Ritchie

  • Ford Escort polskiej załogi: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski po wyładunku w porcie

    Ford Escort polskiej załogi: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski po wyładunku w porcie

  • Nr 88. Triumph 2,5 PI załogi: Brian Culcheth / Jonnstone Sver, nr 26. Ford Escort załogi: Jimmy Greaves / Tony Fall, nr 46. Ford Escort załogi: Rauno Aaltonen / Henry Liddon, nr 74. Austin Maxi załogi: Rosemary Smith / Alice Watson / Ginette Darolland, nr 81. Hillman GT załogi: Mike Tyrrell / Charlie Moore / Jim Fuller, nr 98. Triumph 2,5 PI załogi: Paddy Hopkirk / Tony Nash / Neville Johnson, nr: 32. BLMC 1800 załogi: Ken Tubman / Andy Welinsky / Bob McAuley

    Nr 88. Triumph 2,5 PI załogi: Brian Culcheth / Jonnstone Sver, nr 26. Ford Escort załogi: Jimmy Greaves / Tony Fall, nr 46. Ford Escort załogi: Rauno Aaltonen / Henry Liddon, nr 74. Austin Maxi załogi: Rosemary Smith / Alice Watson / Ginette Darolland, nr 81. Hillman GT załogi: Mike Tyrrell / Charlie Moore / Jim Fuller, nr 98. Triumph 2,5 PI załogi: Paddy Hopkirk / Tony Nash / Neville Johnson, nr: 32. BLMC 1800 załogi: Ken Tubman / Andy Welinsky / Bob McAuley

  • Auta na pokładzie M/S DERWENT. Nr 5. Peugeot 404 D załogi:Ivica Vykoja / Sreten Djordjevic / Nestor Milanov, nr 29. BMW 2002 TI załogi: W. Bendek / D. Hubner / J. Burgoa, nr 96. Austin Maxi załogi: Terry Kingsley / Peter Evans / Mike Scarlett, nr 101 Citroen DS 21 załogi: Guy Verner / Francis Murac, nr 51. Saab 96 V4 załogi: Bert Jennings / Colin Taylor

    Auta na pokładzie M/S DERWENT. Nr 5. Peugeot 404 D załogi:Ivica Vykoja / Sreten Djordjevic / Nestor Milanov, nr 29. BMW 2002 TI załogi: W. Bendek / D. Hubner / J. Burgoa, nr 96. Austin Maxi załogi: Terry Kingsley / Peter Evans / Mike Scarlett, nr 101 Citroen DS 21 załogi: Guy Verner / Francis Murac, nr 51. Saab 96 V4 załogi: Bert Jennings / Colin Taylor

  • Na granicy

    Na granicy

  • Blacha do wzmocnienia tylnego mostu w Escorcie

    Blacha do wzmocnienia tylnego mostu w Escorcie

  • Wzmacnianie tylnych mostów w Fordach

    Wzmacnianie tylnych mostów w Fordach

  • Serwis Fordów, nr 26. Załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall, nr 46. Załoga: Rauno Aaltonen / Henry Liddon

    Serwis Fordów, nr 26. Załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall, nr 46. Załoga: Rauno Aaltonen / Henry Liddon

  • Na zdjęciu dwa BLMC 1800, nr 39. Triumph 2,5 PI załogi: Adrian LIoyd-Hirst / Brian Engliefie d / Keith Baker, BMW 2002 TI, nr 28. Moskwicz 412 załogi: Leonti Potapchik / Edouard Bazhenov / Youri Lesovski

    Na zdjęciu dwa BLMC 1800, nr 39. Triumph 2,5 PI załogi: Adrian LIoyd-Hirst / Brian Engliefie d / Keith Baker, BMW 2002 TI, nr 28. Moskwicz 412 załogi: Leonti Potapchik / Edouard Bazhenov / Youri Lesovski

  • Bar na statku

    Bar na statku

  • Na statku

    Na statku

  • Sterówka na M/S DERWENT

    Sterówka na M/S DERWENT

  • Dziennikarze na pokładzie M/S DERWENT

    Dziennikarze na pokładzie M/S DERWENT

  • Dziennikarze na pokładzie

    Dziennikarze na pokładzie

  • Dziennikarze w pracy na pokładzie statku

    Dziennikarze w pracy na pokładzie statku

  • Podpływa pilot do portu w Rio de Janeiro

    Podpływa pilot do portu w Rio de Janeiro

  • Czas podczas 14-dniowej podróży się dłuży…

    Czas podczas 14-dniowej podróży się dłuży…

  • Na redzie portu w Rio

    Na redzie portu w Rio

  • Statek parowy

    Statek parowy

  • Kibice

    Kibice

Script logo   StudioStrona.pl