1. Rajd 1000 Jezior


Autorem wszystkich poniższych zdjęć jest Tomasz Sucharda / Prawa autorskie zastrzeżone

 

  • Porsche 911L załogi: Sobiesław Zasada / Franciszek Postawka na odcinku specjalnym

    Porsche 911L załogi: Sobiesław Zasada / Franciszek Postawka na odcinku specjalnym

  • Porsche 911L załogi: Sobiesław Zasada / Franciszek Postawka na odcinku specjalnym

    Porsche 911L załogi: Sobiesław Zasada / Franciszek Postawka na odcinku specjalnym

  • MG 1300 załogi: Marek Wachowski / Wiesław Gawron na odcinku specjalnym

    MG 1300 załogi: Marek Wachowski / Wiesław Gawron na odcinku specjalnym

  • MG 1300 załogi: Marek Wachowski / Wiesław Gawron na odcinku specjalnym

    MG 1300 załogi: Marek Wachowski / Wiesław Gawron na odcinku specjalnym

  • Załoga: Adam Smorawiński  Andrzej Zembrzuski w BMW 1600 TI na odcinku specjalnym

    Załoga: Adam Smorawiński Andrzej Zembrzuski w BMW 1600 TI na odcinku specjalnym

  • Porsche 912 załogi: Stanisław Dalka / Eugeniusz Pach

    Porsche 912 załogi: Stanisław Dalka / Eugeniusz Pach

  • Śląska załoga: Antoni Weiner  Jan Karel w BMW 1600 TI

    Śląska załoga: Antoni Weiner Jan Karel w BMW 1600 TI

  • VW 1200

    VW 1200

  • NSU Prinz 1000 S

    NSU Prinz 1000 S

  • Lancia Fulvia z załogą z Krakowa

    Lancia Fulvia z załogą z Krakowa

  • NSU Prinz 1000 S

    NSU Prinz 1000 S

  • NSU Prinz 1000 S

    NSU Prinz 1000 S

  • Franciszek Postawka oddaje na mecie rajdu kartę drogową. Za kierownicą Sobiesław Zasada.

    Franciszek Postawka oddaje na mecie rajdu kartę drogową. Za kierownicą Sobiesław Zasada.

  • Ta sama załoga i Franek z papierosem w zębach

    Ta sama załoga i Franek z papierosem w zębach

  • Krzysztof Komornicki gratuluje zwycięstwa

    Krzysztof Komornicki gratuluje zwycięstwa

  • Za kierownicą Marek Wachowski, obok stoi Krzysztof Komornicki

    Za kierownicą Marek Wachowski, obok stoi Krzysztof Komornicki

  • Na zdjęciu od lewej: Krzysztof Komornicki, Marek Wachowski i Wiesław Gawron oraz MG 1300 z "angielską" kierownicą

    Na zdjęciu od lewej: Krzysztof Komornicki, Marek Wachowski i Wiesław Gawron oraz MG 1300 z "angielską" kierownicą

  • Załoga Porsche 912 z lewej Marian Wangrat i za kierownicą Włodzimierz Markowski

    Załoga Porsche 912 z lewej Marian Wangrat i za kierownicą Włodzimierz Markowski

  • Stanisław Dalka w Porsche 912

    Stanisław Dalka w Porsche 912

  • Pilot Dalki, znany z telewizji Eugeniusz Pach

    Pilot Dalki, znany z telewizji Eugeniusz Pach

  • Załoga: Stanisław Dalka  Eugeniusz Pach

    Załoga: Stanisław Dalka Eugeniusz Pach

  • Polska w czasach Gomułki: Dwa Porsche 912 na mecie rajdu w Olsztynie. W aucie Markowskiego widać baterię butelek wody mineralnej. Przy aucie Dalki stoi Krzysztof Komornicki

    Polska w czasach Gomułki: Dwa Porsche 912 na mecie rajdu w Olsztynie. W aucie Markowskiego widać baterię butelek wody mineralnej. Przy aucie Dalki stoi Krzysztof Komornicki

  • Antoni Weiner z kanistrem, Jan Karek trzyma lejek

    Antoni Weiner z kanistrem, Jan Karek trzyma lejek

  • Od lewej stoją: Leon Grzesło, Małgosia Komornicka, Joanna Sucharda - żona autora tych zdjęć i Krzysztof Komornicki

    Od lewej stoją: Leon Grzesło, Małgosia Komornicka, Joanna Sucharda - żona autora tych zdjęć i Krzysztof Komornicki

  • Renault 8 Gordini załogi: Marek Barański / Krzysztof Woyciechowski

    Renault 8 Gordini załogi: Marek Barański / Krzysztof Woyciechowski

  • Załoga: Ryszard Nowicki  Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT. Obok stoi Krzysztof Komornicki

    Załoga: Ryszard Nowicki Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT. Obok stoi Krzysztof Komornicki

  • Z nr 52 Steyer Puch 650 TR załogi: Otto Bartkowiak  Aleksander Oczkowski

    Z nr 52 Steyer Puch 650 TR załogi: Otto Bartkowiak Aleksander Oczkowski

  • SAAB 96. Za kierownicą???

    SAAB 96. Za kierownicą???

  • Kierowca Saaba prostuje kości

    Kierowca Saaba prostuje kości

  • Rajdowa próba zrywu i hamowania. Simca 1300 załogi: Andrzej Gawryłkiewicz  Zbigniew Gawryłkiewicz

    Rajdowa próba zrywu i hamowania. Simca 1300 załogi: Andrzej Gawryłkiewicz Zbigniew Gawryłkiewicz

  • Sobiesław Zasada na próbie zrywu i hamowania w Olsztynie

    Sobiesław Zasada na próbie zrywu i hamowania w Olsztynie

  • Z prawej Stanisław Dalka

    Z prawej Stanisław Dalka

  • Marek Wachowski i pilotka Nowickiego - Elżbieta Wojtowicz ze stoperem na szyi

    Marek Wachowski i pilotka Nowickiego - Elżbieta Wojtowicz ze stoperem na szyi

  • Sobiesław Zasada

    Sobiesław Zasada

  • Z lewej Wiesław Gawron i Marek Wachowski przy porcji flaków z puszki Hortexu (!) w stołówce przy biurze rajdu

    Z lewej Wiesław Gawron i Marek Wachowski przy porcji flaków z puszki Hortexu (!) w stołówce przy biurze rajdu

  • MG 1300 na próbie zrywu i hamowania

    MG 1300 na próbie zrywu i hamowania

  • MG 1300 na próbie zrywu i hamowania

    MG 1300 na próbie zrywu i hamowania

  • Stanisław Dalka / Eugeniusz Pach na tej samej próbie

    Stanisław Dalka / Eugeniusz Pach na tej samej próbie

  • Renault 8 Gordini Marka Barańskiego na tej samej próbie

    Renault 8 Gordini Marka Barańskiego na tej samej próbie

  • Antoni Weiner / Jan Karel

    Antoni Weiner / Jan Karel

  • Leon Grzesło z papierosem, Marek Wachowski z kawą. W środku MG 1300 widać zamontowany rajdowy atrybut: obrotomierz

    Leon Grzesło z papierosem, Marek Wachowski z kawą. W środku MG 1300 widać zamontowany rajdowy atrybut: obrotomierz

  • Stanisław Dalka

    Stanisław Dalka

  • Eugeniusz Pach z lewej z Krzysztofem Komornickim

    Eugeniusz Pach z lewej z Krzysztofem Komornickim

  • Od lewej: Eugeniusz Pach, Sobiesław Zasada, Krzysztof Komornicki

    Od lewej: Eugeniusz Pach, Sobiesław Zasada, Krzysztof Komornicki

  • W środku z papierosem Antoni Weiner

    W środku z papierosem Antoni Weiner

  • Przy stole Wiesław Gawron i Marek Wachowski

    Przy stole Wiesław Gawron i Marek Wachowski

  • Z lewej siedzi Ryszard Nowicki, z prawej stoi Adam Wędrychowski

    Z lewej siedzi Ryszard Nowicki, z prawej stoi Adam Wędrychowski

  • MG 1300 Marka Wachowskiego przed stacją obsługi PZMot w Olsztynie. Numery rejestracyjne i auto przywiezione z Wielkiej Brytanii

    MG 1300 Marka Wachowskiego przed stacją obsługi PZMot w Olsztynie. Numery rejestracyjne i auto przywiezione z Wielkiej Brytanii

  • Marek Wachowski w najładniejszej kurtce rajdowej firmy Dunlop

    Marek Wachowski w najładniejszej kurtce rajdowej firmy Dunlop

  • Stacja PZMOT w Olsztynie

    Stacja PZMOT w Olsztynie

  • Od lewej: Leon Grzesło, Marek Wachowski, Wiesław Gawron

    Od lewej: Leon Grzesło, Marek Wachowski, Wiesław Gawron

  • Simca 1300 na PKC w Olsztynie

    Simca 1300 na PKC w Olsztynie

  • Od lewej: Franciszek Postawka, Alicja Postawka i Sobiesław Zasada

    Od lewej: Franciszek Postawka, Alicja Postawka i Sobiesław Zasada

  • Porsche załogi: Sobiesław Zasada / Franciszek Postawka

    Porsche załogi: Sobiesław Zasada / Franciszek Postawka

  • Na PKC w Olsztynie

    Na PKC w Olsztynie

  • Na PKC w Olsztynie

    Na PKC w Olsztynie

  • Porsche i wsiadający Franciszek Postawka

    Porsche i wsiadający Franciszek Postawka

  • Z prawej przy aucie Franciszek Postawka

    Z prawej przy aucie Franciszek Postawka

  • Porsche, Sobiesław Zasada i Franciszek Postawka

    Porsche, Sobiesław Zasada i Franciszek Postawka

  • Koledzy, Gawryłkiewicz i Zasada

    Koledzy, Gawryłkiewicz i Zasada

  • Sobiesław Zasada, Adam Wędrychowski i reporterka radia

    Sobiesław Zasada, Adam Wędrychowski i reporterka radia

  • Sobiesław Zasada, Adam Wędrychowski i reporterka radia

    Sobiesław Zasada, Adam Wędrychowski i reporterka radia

  • Franciszek Postawka

    Franciszek Postawka

  • Sobiesław Zasada

    Sobiesław Zasada

  • MG 1300

    MG 1300

  • Porsche 912

    Porsche 912

  • Stanisław Dalka udziela wywiadu

    Stanisław Dalka udziela wywiadu

  • Przed PKC w Olsztynie, z lewej BMW 1600 TI Adama Smorawińskiego

    Przed PKC w Olsztynie, z lewej BMW 1600 TI Adama Smorawińskiego

  • Na PKC w Olsztynie Renault 8 Gordini Marka Barańskiego bez tylnej szyby, za nim stoją Antoni Weiner i Jan Karel na BMW 1600 TI z prawej widać NSU 1000, a koło w naprawie obok na stacji obsługi

    Na PKC w Olsztynie Renault 8 Gordini Marka Barańskiego bez tylnej szyby, za nim stoją Antoni Weiner i Jan Karel na BMW 1600 TI z prawej widać NSU 1000, a koło w naprawie obok na stacji obsługi

  • Eugeniusz Pach poprawia urodę elektryczną golarką. Widać również szczegół: numery rajdowe malowało się wodnymi farbami plakatowymi...

    Eugeniusz Pach poprawia urodę elektryczną golarką. Widać również szczegół: numery rajdowe malowało się wodnymi farbami plakatowymi...

  • Stanisław Dalka

    Stanisław Dalka

  • Antoni Weiner i Jan Karel na BMW 1600 TI

    Antoni Weiner i Jan Karel na BMW 1600 TI

  • Tyłem stoi Antoni Weiner. Tankowanie z kanistrów przed PKC

    Tyłem stoi Antoni Weiner. Tankowanie z kanistrów przed PKC

  • Krzysztof Woyciechowski oparty o Renault 8 Gordini

    Krzysztof Woyciechowski oparty o Renault 8 Gordini

  • BMW 1600 TI

    BMW 1600 TI

  • Renault 10 na PKC w Olsztynie

    Renault 10 na PKC w Olsztynie

  • Pilot Renault 10 - Jerzy Wilbik

    Pilot Renault 10 - Jerzy Wilbik

  • Zmęczone Renault 8 Gordini

    Zmęczone Renault 8 Gordini

  • Marek Barański przed Renault 8 Gordini

    Marek Barański przed Renault 8 Gordini

  • Ryszard Nowicki tankuje swoje NSU 1000 TT

    Ryszard Nowicki tankuje swoje NSU 1000 TT

  • "Nie wierzę - kapeć" NSU 1000 S

    "Nie wierzę - kapeć" NSU 1000 S

  • Opony bezdętkowe jeszcze nie istniały więc powietrze uchodziło błyskawicznie

    Opony bezdętkowe jeszcze nie istniały więc powietrze uchodziło błyskawicznie

  • Sportowa wersja NSU 1000 Ryszarda Nowickiego oznaczona symbolem TT

    Sportowa wersja NSU 1000 Ryszarda Nowickiego oznaczona symbolem TT

  • Lancia Fulvia Mieczysława Sochackiego, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia

    Lancia Fulvia Mieczysława Sochackiego, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia

Script logo   StudioStrona.pl