15 Rajd Warszawski

  • Na zdjęciu od lewej: Piotr Mystkowski, Guy Frequelin zwycięzca rajdu i szef serwisu Renault Marcel Callewaert słynny pilot rajdowy w latach: 1966-1975

    Na zdjęciu od lewej: Piotr Mystkowski, Guy Frequelin zwycięzca rajdu i szef serwisu Renault Marcel Callewaert słynny pilot rajdowy w latach: 1966-1975

  • na zdjęciu od lewej: BMW - Horst Rausch (2), Renault 5 Alpine - Błażej Krupa (3), Ford Escort - Gilbert Staepelaere (4), fot. Gilbert Staepelaere

    na zdjęciu od lewej: BMW - Horst Rausch (2), Renault 5 Alpine - Błażej Krupa (3), Ford Escort - Gilbert Staepelaere (4), fot. Gilbert Staepelaere

  • Start na stadionie Gwardii

    Start na stadionie Gwardii

  • W 1977 r. fabryczny zespół Renault był sponsorowany przez firmę Calberson - największego francuskiego przewoźnika. Kolory auta pomarańczowo-czerwone, za nazwą sponsora widoczny olbrzymi lotniczy wlew paliwa do 100-litrowego zbiornika umocowanego wewnątrz za siedzeniami.

    W 1977 r. fabryczny zespół Renault był sponsorowany przez firmę Calberson - największego francuskiego przewoźnika. Kolory auta pomarańczowo-czerwone, za nazwą sponsora widoczny olbrzymi lotniczy wlew paliwa do 100-litrowego zbiornika umocowanego wewnątrz za siedzeniami.

  • Na zdjęciu Guy Frequelin na trasie wyścigu Dębe - nad Zalewem Zegrzyńskim

    Na zdjęciu Guy Frequelin na trasie wyścigu Dębe - nad Zalewem Zegrzyńskim

  • Hamowanie płytą pod skrzynią biegów

    Hamowanie płytą pod skrzynią biegów

  • Moja walka z przednim zawieszeniem

    Moja walka z przednim zawieszeniem

  • OS Rumienica

    OS Rumienica

  • Twarzowe fartuchy nad przednim zderzakiem zapobiegały chlapaniu na przednią szybę

    Twarzowe fartuchy nad przednim zderzakiem zapobiegały chlapaniu na przednią szybę

  • Wyścig Dębe - Z tak wysokim numerem wcale nie łatwo było na wyścigach wyprzedzać dużo wolniejsze auta

    Wyścig Dębe - Z tak wysokim numerem wcale nie łatwo było na wyścigach wyprzedzać dużo wolniejsze auta

  • Wyścig w Dębem; trasa asfaltowo-szutrowo-błotna

    Wyścig w Dębem; trasa asfaltowo-szutrowo-błotna

  • Wyścig w Dębe

    Wyścig w Dębe

  • Rumienica

    Rumienica

  • Dębe

    Dębe

  • Guy Frequelin i Jaques Delaval podczas wyścigu Rumian-Rumienica

    Guy Frequelin i Jaques Delaval podczas wyścigu Rumian-Rumienica

  • Dębe

    Dębe

  • Rumienica

    Rumienica

  • Fabryczny zespół Renault podczas przerwy w Niedzicy

    Fabryczny zespół Renault podczas przerwy w Niedzicy

  • Zwycięskie auto na mecie. Przed rajdem pożyczyłem swoje Renault 12 Gordini Frequelinowi do przejechania odcinków specjalnych. Parę z nich przejechałem z Guy na fotelu pilota. Byłem absolutnie zaskoczony dwoma rzeczami : Guy prowadził bez butów (!), poza tym cały czas trzymał silnik na bardzo wysokich obrotach (5000-7000 obrotów). Ja, szczególnie na treningu bardzo oszczędzałem silnik.

    Zwycięskie auto na mecie. Przed rajdem pożyczyłem swoje Renault 12 Gordini Frequelinowi do przejechania odcinków specjalnych. Parę z nich przejechałem z Guy na fotelu pilota. Byłem absolutnie zaskoczony dwoma rzeczami : Guy prowadził bez butów (!), poza tym cały czas trzymał silnik na bardzo wysokich obrotach (5000-7000 obrotów). Ja, szczególnie na treningu bardzo oszczędzałem silnik.

  • Załoga nr 9. Rolf Petersen / André Bockelmann

    Załoga nr 9. Rolf Petersen / André Bockelmann

  • Lelio Lattari / Dominik Mydlarski - BMW 2002 Turbo

    Lelio Lattari / Dominik Mydlarski - BMW 2002 Turbo

  • Lelio Lattari / Dominik Mydlarski - BMW 2002 Turbo

    Lelio Lattari / Dominik Mydlarski - BMW 2002 Turbo

  • Lelio Lattari / Dominik Mydlarski - BMW 2002 Turbo

    Lelio Lattari / Dominik Mydlarski - BMW 2002 Turbo

Script logo   StudioStrona.pl