15 Rajd Warszawski
Na zdjęciu od lewej: Piotr Mystkowski, Guy Frequelin zwycięzca rajdu i szef serwisu Renault Marcel Callewaert słynny pilot rajdowy w latach: 1966-1975
na zdjęciu od lewej: BMW - Horst Rausch (2), Renault 5 Alpine - Błażej Krupa (3), Ford Escort - Gilbert Staepelaere (4), fot. Gilbert Staepelaere
Start na stadionie Gwardii
W 1977 r. fabryczny zespół Renault był sponsorowany przez firmę Calberson - największego francuskiego przewoźnika. Kolory auta pomarańczowo-czerwone, za nazwą sponsora widoczny olbrzymi lotniczy wlew paliwa do 100-litrowego zbiornika umocowanego wewnątrz za siedzeniami.
Na zdjęciu Guy Frequelin na trasie wyścigu Dębe - nad Zalewem Zegrzyńskim
Hamowanie płytą pod skrzynią biegów
Moja walka z przednim zawieszeniem
OS Rumienica
Twarzowe fartuchy nad przednim zderzakiem zapobiegały chlapaniu na przednią szybę
Wyścig Dębe - Z tak wysokim numerem wcale nie łatwo było na wyścigach wyprzedzać dużo wolniejsze auta
Wyścig w Dębem; trasa asfaltowo-szutrowo-błotna
Wyścig w Dębe
Rumienica
Dębe
Guy Frequelin i Jaques Delaval podczas wyścigu Rumian-Rumienica
Dębe
Rumienica
Fabryczny zespół Renault podczas przerwy w Niedzicy
Zwycięskie auto na mecie. Przed rajdem pożyczyłem swoje Renault 12 Gordini Frequelinowi do przejechania odcinków specjalnych. Parę z nich przejechałem z Guy na fotelu pilota. Byłem absolutnie zaskoczony dwoma rzeczami : Guy prowadził bez butów (!), poza tym cały czas trzymał silnik na bardzo wysokich obrotach (5000-7000 obrotów). Ja, szczególnie na treningu bardzo oszczędzałem silnik.
Załoga nr 9. Rolf Petersen / André Bockelmann
Lelio Lattari / Dominik Mydlarski - BMW 2002 Turbo
Lelio Lattari / Dominik Mydlarski - BMW 2002 Turbo
Lelio Lattari / Dominik Mydlarski - BMW 2002 Turbo