Rajd Kurpie


  • Moim pilotem był Piotr Dąbkowski. Na zdjeciu start do próby: zrywu i hamowania na Placu Zwycięstwa (dzisiejszy Plac Piłsudskiego). Z prawej, w tle, widac Grób Nieznanego Żołnierza. Z tyłu za samochodem idzie moja narzeczona, a dzisiejsza żona Anna, która była moim pilotem w początkach kariery rajdowej. Impreza była rozgrywana jak wszystkie KJS-y i okręgówki w niedzielę

    Moim pilotem był Piotr Dąbkowski. Na zdjeciu start do próby: zrywu i hamowania na Placu Zwycięstwa (dzisiejszy Plac Piłsudskiego). Z prawej, w tle, widac Grób Nieznanego Żołnierza. Z tyłu za samochodem idzie moja narzeczona, a dzisiejsza żona Anna, która była moim pilotem w początkach kariery rajdowej. Impreza była rozgrywana jak wszystkie KJS-y i okręgówki w niedzielę

  • nagroda za najlepszy wynik na Os-2 Szelków

    nagroda za najlepszy wynik na Os-2 Szelków

  • nagroda za najlepszy wynik na Os-2 Szelków

    nagroda za najlepszy wynik na Os-2 Szelków

  • nagroda za najlepszy wynik na Os-2 Szelków

    nagroda za najlepszy wynik na Os-2 Szelków

  • Próba zrywu i hamowania na Placu Zwycięstwa. Z lewej budynek Zachęty, natomiast nie widać Hotelu Victoria ( dzisiejszy Sofitel ). Nr 26 namalowany farbą plakatową wysechł i był nie do zmycia do późnej wiosny. Ale na tym polegał cały  “szpan” by jak najdłużej jeździć po mieście z numerami unikając co bardziej wścibskich milicjantów.

    Próba zrywu i hamowania na Placu Zwycięstwa. Z lewej budynek Zachęty, natomiast nie widać Hotelu Victoria ( dzisiejszy Sofitel ). Nr 26 namalowany farbą plakatową wysechł i był nie do zmycia do późnej wiosny. Ale na tym polegał cały “szpan” by jak najdłużej jeździć po mieście z numerami unikając co bardziej wścibskich milicjantów.

Script logo   StudioStrona.pl