Rajd Londyn-Meksyk 1970
Zdjęcia z archiwum Marka Wachowskiego
Sobiesław Zasada przed wjazdem na prom w Dover obdarowany przez Hostessy firmy Sealink - właściciela promów z Wielkiej Brytanii
Sobiesław Zasada z Markiem Wachowskim na starcie w Londynie
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski. Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski. Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski
Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 14 załoga: Sobiesław Zasada Marek Wachowski. Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone
Prace serwisowe przy Fordzie Sobiesława Zasady i Marka Wachowskiego, foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone
Foto: Aleksander Kurzius, prawa autorskie zastrzeżone
Sobiesław Zasada / Marek Wachowski
Sobiesław Zasada / Marek Wachowski
Na statku zaparkowały auta rajdowe
Hannu Mikkola podczas relaksu
Chwila relaksu na statku
Hannu Mikkola pokazuje, że alkohol to zły wybór!
Na zdjęciu z lewej Hannu Mikkola z prawej Gunnar Palm
Na statku piwo lało się przede wszystkim po spodniach
Na zdjęciu z lewej Hannu Mikkola z prawej Gunnar Palm
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 18 załoga: Hannu Mikkola Gunnar Palm
Hannu Mikkola z prawej z lewej Gunnar Palm
Hannu Mikkola / Gunnar Palm
Gunnar Palm na PKC
Za kierownicą Forda Escorta 1850 GT Mark I Gunnar Palm
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 18 załoga: Hannu Mikkola Gunnar Palm
Hannu Mikkola / Gunnar Palm
Hannu Mikkola / Gunnar Palm
Hannu Mikkola z prawej z lewej Gunnar Palm
Na pierwszym planie meksykański policjant
Z lewej Gunnar Palm przy Fordzie nr 18
Na zdjęciu z lewej Hannu Mikkola z prawej Gunnar Palm
Zwycięska załoga: Hannu Mikkola / Gunnar Palm
Hannu Mikkola / Gunnar Palm
Zwycięzca w sombrero
Polewany Gunnar Palm
Gunnar Palm i Hannu Mikkola
Hannu Mikkola i Gunnar Palm na mecie
Hannu Mikkola i Gunnar Palm
Timo Makinen i Gilbert Staepelaere na Starcie w Londynie
Pierwszy z prawej Timo Makinen na dachu Forda Gunnar Palm i Hannu Mikkola
Załogi Fordów, drugi z prawej Timo Makinen
Ford Makinena
Z prawej Gilbert Staepelaere
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 103 załoga: Timo Makinen Gilbert Staepelaere
Pozdrawiający z samochodu Gilbert Staepelaere
Ford Makinena
Ford Escort 1850 GT Mark I nr 103 załogi: Timo Makinen Gilbert Staepelaere
Timo Makinen
Timo Makinen / Gilbert Staepelaere
Timo Makinen / Gilbert Staepelaere
Timo Makinen i Gilbert Staepelaere z lewej
Timo Makinen
Rauno Aaltonen i Henry Liddon na starcie w Londynie
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 46 załoga: Rauno Aaltonen Henry Liddon
Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 46 załoga: Rauno Aaltonen Henry Liddon
Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 46 załoga: Rauno Aaltonen Henry Liddon
Rauno Aaltonen / Henry Liddon
Rauno Aaltonen / Henry Liddon
Rauno Aaltonen / Henry Liddon
Rauno Aaltonen / Henry Liddon
Rauno Aaltonen z uroczą kibicką
W samochodzie Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall
Jimmy Greaves
Jimmy Greaves / Tony Fall
Ford Escort 1850 GT Mark I z nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall
Nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall
Nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall
Nr 26 załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall
Załoga: Roger Clark / Alec Poole na starcie
Roger Clark / Alec Poole
Załoga: Terry Hunter / Geoff Mabbs po modyfikacji zderzaka
Ford Lotus Cortina
Rolls-Royce na trasie
Prywatny Ford 1300 GT załogi: Dough Harris / Mike Buttler
Na starcie w Londynie
Na zdjęciu od lewej: Gunnar Palm, Hannu Mikkola
Na zdjęciu od lewej: Gunnar Palm, Hannu Mikkola
Hannu Mikkola i Gunnar Palm wśród kibiców
Mechanicy Forda
Prace przy autach Makinena i Aaltonena
W drzwiach stoi Henry Liddon
Mechanicy przy pracy
Prace przy Fordzie Makinena
Sędziowie
Nr 13 Rolls-Royce Silver Cloud załogi: D.W.A. Martin / W.C.G. Martin, nr 14 Ford Escort 1850 GT Mark I załogi: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski, nr 15 Ford Cortina GT Mark II załogi: Ron Channon / Rod Cooper
Nr 44 Wagoneer Jeep załogi: Brian Chuchua / W.L. Kirkland / D. Gould, nr 50 Volkswagen Beach Buggy załogi: John Caulcutt / Hugh Constant / Philip Hodgson
Tankowanie samochodu nr 14 z beczki, pierwszy z lewej Sobiesław Zasada
Tankowanie auta polskiej załogi, drugi z lewej (zasłonięty) Sobiesław Zasada
Nr 14. Ford Escort załogi: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski
Nr 93. Mocno zmodyfikowany Citroen DS 21 załogi: Rene Trautmann / Jean-Pierre Hanrioud
Naprawy przeprowadzane w polowych warunkach. Nr 90. BMW 2002 TI załogi: Ken Bass / Graham Waring, nr 72. Peugeot 504 załogi: Rieddy Preston / Mike Bailey, nr 21. Moskwicz 412 załogi: Ivan Astafiev / Alexandre Safanov / Stasis Broundza, nr 11. Ford Capri załogi: Paul Donner / Martin Donner
Na zdjęciu: Triumph 2,5 PI, dwa fordy Escort, nr 28. Moskwicz 412 załogi: Leonti Potapchik / Edouard Bazhenov / Youri Lesovski, nr 71. Moskwicz 412 załogi: Gounnar Holm / Vladimir Boubnov / Kastitis Guirdauskas
Nr 28. Moskwicz 412 załogi: Leonti Potapchik / Edouard Bazhenov / Youri Lesovski, nr 71. Moskwicz 412 załogi: Gounnar Holm / Vladimir Boubnov / Kastitis Guirdauska, nr 40. Moskwicz 412 załogi: Serguei Tenishev / Valentin Kislyh / Valeri Shirochenkov, nr 96. Austin Maxi załogi: Terry Kingsley / Peter Evans / Mike Scarlett
Nr 93. Citroen DS 21 załogi: Rene Trautmann / Jean-Pierre Hanrioud
Prace przy aucie nr 36. BMW 2002 TI załogi: Peter Kube / Lothar Ranft
Na pierwszym planie nr 11. Ford Capri załogi: Paul Donner / Martin Donner, przed nimi nr 16. Wilson Elba GT załogi: J. Gardner / Laurie Ritchie
Ford Escort polskiej załogi: Sobiesław Zasada / Marek Wachowski po wyładunku w porcie
Nr 88. Triumph 2,5 PI załogi: Brian Culcheth / Jonnstone Sver, nr 26. Ford Escort załogi: Jimmy Greaves / Tony Fall, nr 46. Ford Escort załogi: Rauno Aaltonen / Henry Liddon, nr 74. Austin Maxi załogi: Rosemary Smith / Alice Watson / Ginette Darolland, nr 81. Hillman GT załogi: Mike Tyrrell / Charlie Moore / Jim Fuller, nr 98. Triumph 2,5 PI załogi: Paddy Hopkirk / Tony Nash / Neville Johnson, nr: 32. BLMC 1800 załogi: Ken Tubman / Andy Welinsky / Bob McAuley
Auta na pokładzie M/S DERWENT. Nr 5. Peugeot 404 D załogi:Ivica Vykoja / Sreten Djordjevic / Nestor Milanov, nr 29. BMW 2002 TI załogi: W. Bendek / D. Hubner / J. Burgoa, nr 96. Austin Maxi załogi: Terry Kingsley / Peter Evans / Mike Scarlett, nr 101 Citroen DS 21 załogi: Guy Verner / Francis Murac, nr 51. Saab 96 V4 załogi: Bert Jennings / Colin Taylor
Na granicy
Blacha do wzmocnienia tylnego mostu w Escorcie
Wzmacnianie tylnych mostów w Fordach
Serwis Fordów, nr 26. Załoga: Jimmy Greaves / Tony Fall, nr 46. Załoga: Rauno Aaltonen / Henry Liddon
Na zdjęciu dwa BLMC 1800, nr 39. Triumph 2,5 PI załogi: Adrian LIoyd-Hirst / Brian Engliefie d / Keith Baker, BMW 2002 TI, nr 28. Moskwicz 412 załogi: Leonti Potapchik / Edouard Bazhenov / Youri Lesovski
Bar na statku
Na statku
Sterówka na M/S DERWENT
Dziennikarze na pokładzie M/S DERWENT
Dziennikarze na pokładzie
Dziennikarze w pracy na pokładzie statku
Podpływa pilot do portu w Rio de Janeiro
Czas podczas 14-dniowej podróży się dłuży…
Na redzie portu w Rio
Statek parowy
Kibice