Rajd Pań

  • Ze zwyciężczynią Anną Porowską (to moja żona od 1971) rozmawia Janusz Hancke (z prawej) pełniący funkcję Kierownika trasy

    Ze zwyciężczynią Anną Porowską (to moja żona od 1971) rozmawia Janusz Hancke (z prawej) pełniący funkcję Kierownika trasy

  • To jeden z pierwszych startów Fiata 125 P, w imprezie towarzyszącej Rajdowi Pań o nazwie - Śladami Pań. Jak podczas większości zawodów rozgrywanych wtedy w Warszawie wykorzystywany był Plac Defilad.Widoczne domy na Marszałkowskiej za skrzyżowaniem ze Świętokrzyską. Fot.Tomasz Sucharda

    To jeden z pierwszych startów Fiata 125 P, w imprezie towarzyszącej Rajdowi Pań o nazwie - Śladami Pań. Jak podczas większości zawodów rozgrywanych wtedy w Warszawie wykorzystywany był Plac Defilad.Widoczne domy na Marszałkowskiej za skrzyżowaniem ze Świętokrzyską. Fot.Tomasz Sucharda

  • Słynny zawodnik,pracujący w ambasadzie Włoch, Lelio Lattari na Alfie Romeo.WZ - to numery placówek dyplomatycznych. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Słynny zawodnik,pracujący w ambasadzie Włoch, Lelio Lattari na Alfie Romeo.WZ - to numery placówek dyplomatycznych. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Ówczesna moda, łokieć i głowa na zewnątrz. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Ówczesna moda, łokieć i głowa na zewnątrz. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Ryszard Żyszkowski na Alfa Romeo Gulia 1600. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Ryszard Żyszkowski na Alfa Romeo Gulia 1600. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/prawa autorskie zastrzeżone

  • Zdjęcie mało wyraźne, ale i tak widać, że opona mało nie spadnie. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Zdjęcie mało wyraźne, ale i tak widać, że opona mało nie spadnie. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Renault 16. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Renault 16. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Łokieć. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Łokieć. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • I znowu łokieć. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    I znowu łokieć. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Faworytka, Polka z Wiednia, Pani W.Kwaśniewska. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Faworytka, Polka z Wiednia, Pani W.Kwaśniewska. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • NSU Prinz 1000. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    NSU Prinz 1000. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Wartburg 356. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Wartburg 356. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Simca Aronde. W końcu lat 50-tych na takich auta jeździła na rajdy cała polska czołówka. Socjalistyczna rzeczywistość - przednia opona wyraźnie większa od tylnej, bo w każdym rozmiarze to był towar deficytowy. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Simca Aronde. W końcu lat 50-tych na takich auta jeździła na rajdy cała polska czołówka. Socjalistyczna rzeczywistość - przednia opona wyraźnie większa od tylnej, bo w każdym rozmiarze to był towar deficytowy. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • VW 1200. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    VW 1200. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Za kierownicą Janina Jedynak na fabrycznym Fiacie 125P. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Za kierownicą Janina Jedynak na fabrycznym Fiacie 125P. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Naklejka Castrol nobilitowała zawodniczkę, która zapewne używała oleju do dwusuwów o nazwie Miksol. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Naklejka Castrol nobilitowała zawodniczkę, która zapewne używała oleju do dwusuwów o nazwie Miksol. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fiat 600. Drzwi otwierały się do przodu... i nikomu to nie przeszkadzało. Na takim aucie samodzielnie wystartowałem w swoich pierwszych zawodach - Pogoń za lisem. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fiat 600. Drzwi otwierały się do przodu... i nikomu to nie przeszkadzało. Na takim aucie samodzielnie wystartowałem w swoich pierwszych zawodach - Pogoń za lisem. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Hillman Imp - maluch - z Wielkiej Brytanii. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Hillman Imp - maluch - z Wielkiej Brytanii. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fiat 850 Sport Coupe. Za kierownicą Anna Porowska - zwyciężyła w tym rajdzie. Dwa lata później zmieniła nazwisko na Krupa... i tak już zostało. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fiat 850 Sport Coupe. Za kierownicą Anna Porowska - zwyciężyła w tym rajdzie. Dwa lata później zmieniła nazwisko na Krupa... i tak już zostało. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Jako pilotka Grażyna Górajek. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Jako pilotka Grażyna Górajek. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Syrena 104. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Syrena 104. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Trabant 601. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Trabant 601. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Jeszcze trochę, a byłby - dach. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Jeszcze trochę, a byłby - dach. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Prawdziwy Fiat 124. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Prawdziwy Fiat 124. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Renault 8. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Renault 8. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Za kierownicą Jan Bronikowski. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Za kierownicą Jan Bronikowski. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Kierowca w krawacie, ale za to bez pasów. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Kierowca w krawacie, ale za to bez pasów. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Widoczny otwarty tak zwany trójkącik, przez który można było dostać się do każdego Fiata.Raj dla złodziejów. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Widoczny otwarty tak zwany trójkącik, przez który można było dostać się do każdego Fiata.Raj dla złodziejów. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Skoda 1000MB.Pod zderzakiem podwieszone tzw. fanfary, najlepiej jak były dwutonowe. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Skoda 1000MB.Pod zderzakiem podwieszone tzw. fanfary, najlepiej jak były dwutonowe. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • ooooopona!!!  Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    ooooopona!!! Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Prawdziwe auto rajdowe Renault 8 Gordini.Za kierownicą Andrzej Komorowski. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Prawdziwe auto rajdowe Renault 8 Gordini.Za kierownicą Andrzej Komorowski. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Moskwicz. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

    Moskwicz. Fot.Tomasz Sucharda/ prawa autorskie zastrzeżone

  • Autorem wszystkich poniższych zdjęć jest Tomasz Sucharda / prawa autorskie zastrzeżone

    Autorem wszystkich poniższych zdjęć jest Tomasz Sucharda / prawa autorskie zastrzeżone

Script logo   StudioStrona.pl