1. Rajd 1000 Jezior
Autorem wszystkich poniższych zdjęć jest Tomasz Sucharda / Prawa autorskie zastrzeżone
Porsche 911L załogi: Sobiesław Zasada / Franciszek Postawka na odcinku specjalnym
Porsche 911L załogi: Sobiesław Zasada / Franciszek Postawka na odcinku specjalnym
MG 1300 załogi: Marek Wachowski / Wiesław Gawron na odcinku specjalnym
MG 1300 załogi: Marek Wachowski / Wiesław Gawron na odcinku specjalnym
Załoga: Adam Smorawiński Andrzej Zembrzuski w BMW 1600 TI na odcinku specjalnym
Porsche 912 załogi: Stanisław Dalka / Eugeniusz Pach
Śląska załoga: Antoni Weiner Jan Karel w BMW 1600 TI
VW 1200
NSU Prinz 1000 S
Lancia Fulvia z załogą z Krakowa
NSU Prinz 1000 S
NSU Prinz 1000 S
Franciszek Postawka oddaje na mecie rajdu kartę drogową. Za kierownicą Sobiesław Zasada.
Ta sama załoga i Franek z papierosem w zębach
Krzysztof Komornicki gratuluje zwycięstwa
Za kierownicą Marek Wachowski, obok stoi Krzysztof Komornicki
Na zdjęciu od lewej: Krzysztof Komornicki, Marek Wachowski i Wiesław Gawron oraz MG 1300 z "angielską" kierownicą
Załoga Porsche 912 z lewej Marian Wangrat i za kierownicą Włodzimierz Markowski
Stanisław Dalka w Porsche 912
Pilot Dalki, znany z telewizji Eugeniusz Pach
Załoga: Stanisław Dalka Eugeniusz Pach
Polska w czasach Gomułki: Dwa Porsche 912 na mecie rajdu w Olsztynie. W aucie Markowskiego widać baterię butelek wody mineralnej. Przy aucie Dalki stoi Krzysztof Komornicki
Antoni Weiner z kanistrem, Jan Karek trzyma lejek
Od lewej stoją: Leon Grzesło, Małgosia Komornicka, Joanna Sucharda - żona autora tych zdjęć i Krzysztof Komornicki
Renault 8 Gordini załogi: Marek Barański / Krzysztof Woyciechowski
Załoga: Ryszard Nowicki Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT. Obok stoi Krzysztof Komornicki
Z nr 52 Steyer Puch 650 TR załogi: Otto Bartkowiak Aleksander Oczkowski
SAAB 96. Za kierownicą???
Kierowca Saaba prostuje kości
Rajdowa próba zrywu i hamowania. Simca 1300 załogi: Andrzej Gawryłkiewicz Zbigniew Gawryłkiewicz
Sobiesław Zasada na próbie zrywu i hamowania w Olsztynie
Z prawej Stanisław Dalka
Marek Wachowski i pilotka Nowickiego - Elżbieta Wojtowicz ze stoperem na szyi
Sobiesław Zasada
Z lewej Wiesław Gawron i Marek Wachowski przy porcji flaków z puszki Hortexu (!) w stołówce przy biurze rajdu
MG 1300 na próbie zrywu i hamowania
MG 1300 na próbie zrywu i hamowania
Stanisław Dalka / Eugeniusz Pach na tej samej próbie
Renault 8 Gordini Marka Barańskiego na tej samej próbie
Antoni Weiner / Jan Karel
Leon Grzesło z papierosem, Marek Wachowski z kawą. W środku MG 1300 widać zamontowany rajdowy atrybut: obrotomierz
Stanisław Dalka
Eugeniusz Pach z lewej z Krzysztofem Komornickim
Od lewej: Eugeniusz Pach, Sobiesław Zasada, Krzysztof Komornicki
W środku z papierosem Antoni Weiner
Przy stole Wiesław Gawron i Marek Wachowski
Z lewej siedzi Ryszard Nowicki, z prawej stoi Adam Wędrychowski
MG 1300 Marka Wachowskiego przed stacją obsługi PZMot w Olsztynie. Numery rejestracyjne i auto przywiezione z Wielkiej Brytanii
Marek Wachowski w najładniejszej kurtce rajdowej firmy Dunlop
Stacja PZMOT w Olsztynie
Od lewej: Leon Grzesło, Marek Wachowski, Wiesław Gawron
Simca 1300 na PKC w Olsztynie
Od lewej: Franciszek Postawka, Alicja Postawka i Sobiesław Zasada
Porsche załogi: Sobiesław Zasada / Franciszek Postawka
Na PKC w Olsztynie
Na PKC w Olsztynie
Porsche i wsiadający Franciszek Postawka
Z prawej przy aucie Franciszek Postawka
Porsche, Sobiesław Zasada i Franciszek Postawka
Koledzy, Gawryłkiewicz i Zasada
Sobiesław Zasada, Adam Wędrychowski i reporterka radia
Sobiesław Zasada, Adam Wędrychowski i reporterka radia
Franciszek Postawka
Sobiesław Zasada
MG 1300
Porsche 912
Stanisław Dalka udziela wywiadu
Przed PKC w Olsztynie, z lewej BMW 1600 TI Adama Smorawińskiego
Na PKC w Olsztynie Renault 8 Gordini Marka Barańskiego bez tylnej szyby, za nim stoją Antoni Weiner i Jan Karel na BMW 1600 TI z prawej widać NSU 1000, a koło w naprawie obok na stacji obsługi
Eugeniusz Pach poprawia urodę elektryczną golarką. Widać również szczegół: numery rajdowe malowało się wodnymi farbami plakatowymi...
Stanisław Dalka
Antoni Weiner i Jan Karel na BMW 1600 TI
Tyłem stoi Antoni Weiner. Tankowanie z kanistrów przed PKC
Krzysztof Woyciechowski oparty o Renault 8 Gordini
BMW 1600 TI
Renault 10 na PKC w Olsztynie
Pilot Renault 10 - Jerzy Wilbik
Zmęczone Renault 8 Gordini
Marek Barański przed Renault 8 Gordini
Ryszard Nowicki tankuje swoje NSU 1000 TT
"Nie wierzę - kapeć" NSU 1000 S
Opony bezdętkowe jeszcze nie istniały więc powietrze uchodziło błyskawicznie
Sportowa wersja NSU 1000 Ryszarda Nowickiego oznaczona symbolem TT
Lancia Fulvia Mieczysława Sochackiego, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia